Saturday, December 18, 2010

aku...jurulatih???


well...

hampir 2 minggu aku tamat latihan TOT PORU...

Training Of Trainer Police Unit Reserve...

dan kulit aku pon makin cerah...

hoho...

dan minggu depan... 24,25 & 26hb aku akan jadi menggalas tanggungjawab sbg pengapit lagi...

sempat ke putih nih~~~

tapi...

yang lagi penting...

aku dah jadi jurulatih sekarang...

Pasukan Cegah Rusuhan...

bemula la azab...

siap la korang wahai anak-anak buahku...

haha....

jadi...

boleh ke aku jadi jurulatih??

cam x cayo jo....

ish3!!!

boleh ka...x boleh ka...kne boleh gak...

chaiyok3 faries!!!

2 comments:

  1. boleyh pnyer! u kan garang~ kih3 :p
    chayok!!!

    ReplyDelete
  2. Faries garang??!! bio betul..?hehehe
    Faries..percaya pada kebolehan diri insyaAllah tiada yang mustahil...GUDLUCK!!!!

    ReplyDelete