Monday, August 13, 2012

kerana aku seorang LEO~


alhamdulillah...
tanggal 11 ogos genap umur aku 25 tahun...
muda lagi?
atau da tua??
x kesah la pe org nak pikir..
aku x pikir pe2 pon...
sebab aku rase pjalanan hidup aku ni semacam masih telalu mentah
dan jauh...
macam2 lagi aku nak kena tempuh...
pelbagai fasa lagi perlu aku jalani...
segala jenis ilmu perlu aku penuhi di dada ni...
tp...
aku rasa aku mcm x ready lagi tuk semua tu...
sebab someone ask me...
"what do u want dis year faries?"
aku semacam sentap dengar soalan tu...
sebab aku sendiri x tau pe yg aku nak...
ps3? iphone5? nissan fairlady??
nope bukan tu!!
aku sendiri x tau pe aku nak..
alu terkedu..x dpt jawab soalan...
perubahan d air muka aku dpt d lihat dgn ketara...
"i de tanye u salah ke faries?pls tell me faries!"
no..
u x buat salah pe..
sebab aku rase dlm umur aku 25 tahun ni...
aku xtau pe yg aku nak..
ke mana hala tuju aku...
sebab aku msih lg tercari-cari arah tuju hidup...
sebab aku masih lg mengutip ilmu d mana-mana...
sebab aku..arghh!!
kesudahannya...
aku sedar...
aku seorang khalifah yg terpilih tuk wujud d dunia ni...
dan kellahiran aku pasti penuh dengan hikmah...
bkn suatu kesilapan mahupun kebetulan...
so...
aku tetap berbangga sebab aku masih lagi aku...
aku masih lagi Mohd Faries Bin Latif...
aku masih lagi anak sulung kelahiran ogos...
aku adalah aku...
=)


PEACE~~!!

No comments:

Post a Comment