Tuesday, June 26, 2012

Lift for Live~

^_^
yup...
LIFT FOR LIVE...
sejak kebelakangan ni...(da dkt stahun kot)
aku da mule lepak gym...
bukan lepak kosong je...
tapi...
sweat...
lift...
pain...
blood...
tireddddd~~
fuh...
x d sangkal la...mmg penat ble da main besi ni...
dan x d akui aku da ketagih ngan benda ni...
walupon mase mule2 aku join gym ni...
sbb nak trunkan berat bdn... (yg mase tu aku sgt OBES!)
sbb nak sihat... (yg mase tu aku rase cam sgt2 x slese ble buat smthing!!)
sbb nak kcikkan pinggang... (yg mase tu aku rase cam susah je nak cari saiz suar!!!)
dan sekarang...
aku nak BESARKAN badan aku...
jgn silap ok...
besarkan otot...
mmg BMI xkan turun..tp yg penting lemak ilang! =D
mula dengan suka2 main basikal...berpeluh...
pastu main mesin...
sekarang aku da main besi ; dumbell...barbell...SAKIT...
sakit??hahaha...
NO PAIN NO GAIN =D
mmg betul...
sakit..memang sakit...
tapi tu la 'balasan' yg aku dpt...
tuk membakar lemak-lemak degil aku ni...
tuk membesarkan otot-otot aku...
dan yg penting tuk SIHAT =)
dan yang terbaru...
jeans2 aku da x muat...damn!!
kalo dulu aku blh muat jeans 34..
latest aku bli jeans 38!!
bkn sbb pinggang..
tp sbb peha yg da makin beso....fuhh....
smpai de satu hari...
de budak rela (katak ijo) tegur aku...
"boy..sudah2la...nnt bdn beso2 pmpn takot"
damn!!wat the hell?!
aku x kacau ko pon...
tbe2 nk ckp aku cmtuh...
hurmm...
its ok la..its my passion..
selagi blh...aku akn trus 'kayuh'...
yeah kayuh!!kayuh!!

PEACE~!




=P

2 comments:

  1. chaiyokkkkk chaiyok... gile nokk.. bdn dh mcm body builder! jeles i nokkk huhu

    ReplyDelete
  2. haha..body builder la sgttt =P

    ReplyDelete