Tuesday, June 26, 2012

'seruan' yg semakin kedengaran...?


haha...
korang mesti faham kn pe maksud 'seruan' tuh...
2 3 5 menjak ni...
aku rase mcm semacam...
aku xtau nk ckp mcm mne..
tp..mgkin ni la yg org2 sblm nak kawin rase (kot)... =P
duit yg aku de..aku kumpul pd mulenye nk bli kereta...kancil turbo spesifiknya..
tibe2 aku rse xnk bli...
seolah2 de bnde yg mghalang...
yg membuatkan aku bpikir pjg...
d tambah plak ngn ahli keluarga...
pakcik2..makcik2..atok nenek...
yg da mule b'suara...
b'tanye...
ohh..malunyeeee~  =,="
dan..aku pon mule la bkumpul dengan ahli2 pemikir...
dan...mereka pon memberi respon yg baik..
mmberi galakan..dan semangat...
x kurang gak de yg memerli...
'da de calon?'
damn!
cam tau2 je...
arghh...
i dunno who's my mrs right..
but i hope shes the one who can obey me..
but why obey?
coz....aku penah bace satu ayat ni..
'APA ADA PADA SETIA?TAAT LEBIH BAIK...'
fuhh..menusuk kalbu ayat tuh...
dan...im still waiting for 'her'...
till when dunno...~~

PEACE~!


got dis from someone and really make me think!!
its true rite?
arghh!!!

No comments:

Post a Comment