Sunday, August 1, 2010

aku dan six pax~~



start 27 jun aritu...aku dah mula diet balik...exercise...workout....macam2 lagi la aku wat...
demi nak dapatkan badan cam diorg ni...
biase korg tgk wallpaper hp, org letak pic awek la...pic pakwe la..pic kartun la..
aku x..aku letak pic ronaldo ni..wat pembakar semangat aku...hahaha~~~
mmg berkesan la..tiap kali alu tgk hp aku..membara semangat aku beb...
so..ape yang dah & sedang aku wat???

1.wat research dalam internet about wat im gonna do...eat...
2.kawal makan...dats mean..aku suke makan...so...aku makan juz tuk merasa...then..bila lapar lagi, aku akan makan...sbb...badan perlukan makanan tuk jalankan proses metabolisme...lagi satu...aku dah mula amik berat apa yg aku makan sekarang nih...kurangkan lemak..lebihkan protein...
3.gym~~
4.jogging~~
5.training futball harder n harder....
6.tido cukup...
7. sit up 50 kali tiap kali lepas solat....
8. ~~~~~

well..skrg ni..walaupon aku x dpt lagi 6 pax ni...tp..aku dah dapat rasekan yang suar aku makin longgar... :D pasni..aku kne work more harder n harder...nak2 nanti ramadhan nak tiba..lagi la aku boleh capai impian aku nih~~
mudah-mudahan raya syawal nanti..aku dapat badan yang aku nak~~!!!
CHAIYOK3~~!!!!

No comments:

Post a Comment